chwilowy brak towaru
Nokian WR SUV 4 225/60R17 103H opona zimowa terenowa SUV
etykieta ( C, C, 2)), 72dB )
DOT(2020)
Nowa opona Nokian WR SUV 4 genialnie sprawdza się w każdych warunkach zimowych: prawidłowo sobie radzi na śniegu, błocie pośniegowym i mokrych drogach.
Jest w dodatku ekonomiczna: opór toczenia jest znacznie mniejszy aniżeli w poprzednich modelach, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
technika aramidowa broni oponę przed charakterystycznymi uszkodzeniami ścian bocznych.
Kluczowe atuty;
Jaki typ samochodu?
Do pokaźnych i mocnych SUV-ów oraz crossoverów.
Jaki sposób stosowania?
Do jazdy na szybkich autostradach, zatłoczonych ulicach miast lub po malowniczych alpejskich drogach!
dostępne są kategorie prędkości H (210 km/h), V (240 km/h) i W (270 km/h), a kompleksowy wybór opon obejmuje 57 wersji przeznaczonych do obręczy od 16 do 21 cali.
Jaki rodzaj klienta?
Klient ceniący dokładne parametry jezdne i perfekcyjną przyczepność na ośnieżonych, mokrych i błotnistych nawierzchniach, który nie chce rezygnować z oszczędności paliwa.
Kierunkowy wzór bieżnika gwarantuje odczucie zrównoważonej jazdy oraz bezpieczne cechy pod względem aquaplaningu i poślizgu na błocie pośniegowym. Specjalnie zaprojektowane lamele usztywniają oponę, polepszając cechy jezdne na mokrych i suchych drogach. Twarda zimowa mieszanka do samochodów typu SUV niezawodnie reaguje na wzrost i spadek temperatur w zimie.
Chwytaki śniegowe zaprojektowane na podłużnych i ukośnych rowkach bloków bieżnika wyjątkową przyczepność zimą.
Chwytaki śniegowe efektywnie trzymają się powierzchni podczas jazdy w miękkim śniegu i na innych miękkich nawierzchniach, gwarantując wysoką przyczepność na śniegu i lodzie.
Błoto i woda z łatwością i sprawnie spływają z gładkich i polerowanych głównych rowków.
istotnie trwała i oporna na przebicia mieszanka ściany bocznej posiada szczególnie potężne włókna aramidowe. Taki sam materiał używa się w przemyśle lotniczym i obronnym.
Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają gumę ścianki bocznej opony, dzięki czemu jest wielokrotnie bardziej oporna na uderzenia i nacisk na felgę