Dunlop SP Sport Maxx RT 215/50 R17 91 Y Ocena produktu:

od 479,00 PLN

oszczędzasz do21%

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 215
  • Wysokość profilu: 50
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 91
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 67dB
  • Efektywność paliwowa: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Dunlop Sport Maxx RT mocne strony:
  • nieprzeciętnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • świetna do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna dynamiczna jazda dzięki przyczepności i skuteczności hamowania na wyczynowym poziomie
  • unikatowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy wielkich prędkościach
  • kompozycja zapewniająca oszczędność paliwa

wyśmienita przyczepność Opona Sport Maxx RT zapewnia wspaniałą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się jednostajną jazdą przy znacznych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki zwiększają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
innowacyjne bloki bieżnika Short Braking firmy Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z wielkimi szybkościami. Zaprojektowane do szybkiej, energicznej jazdy, te ponadto usztywnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję ograniczającą opory toczenia, co zmniejsza zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która gromadzi polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Zwiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro udoskonala ogólną przyczepność.mocne strony perfekcyjna przyczepność i produktywność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt w trakcie intensywnego hamowania. Usztywniona sztywność pozwala utrzymać trafny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z dużej prędkości.zalety Krótsza droga hamowania, istotnie przy wysokich szybkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia wyjątkowo dobrą przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.mocne strony doskonała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zagwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wyśmienita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.zalety znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania i powiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie